شوراي آموزش و پرورش شهرستان كنگاور در آستانۀ آغاز سال جديد تحصيلي برگزار شد .
فرمانداركنگاور در جلسۀ شوراي آموزش و پرورش اين گفت : هدف شوراي آموزش و پرورش ، مشاركت دادن مردم در امر آموزش است.
شوراي آموزش و پرورش در راستاي اجراي
سياست مدرسه محوري و به منظور ارتقاء كيفيت برنامه هاي آموزشي تربيتي مدارس و نيز
جلب و توسعۀ مشاركت هاي مردمي فعاليت ميكند .
در اين جلسه تعدادي از اولياء دانش آموزان كه به تجميع تخصصي رشته هاي متوسطه معترض بودند ، حضور داشتند.
عزيزي گفت : پس از بحث و تبادل نظر اولياء مربوطه و كارشناسان متوسطه مقرر شد آموزش و پرورش نسبت به تشكيل يك كلاس تجربي در دبيرستان آويني اقدام كند .
تسريع در رنگ آميزي سرعت گير خيابان هاي منتهي به مدارس توسط شهرداري ، نصب سرعت گيرهاي جديد در مسير برخي مدارس ، اجراي طرحهاي مرتبط با سلامت دانش آموزان توسط كارشناسان بهداشت و برخورد با دست فروشان پيرامون مدارس، واريز اعتبارات موجود در حساب مدارس ادغام شده يا منحله به حساب مدارس فعال ، و پاكسازي محوطۀ اطراف مدارس روستائي ، از مهمترين مصوبات اين جلسه بود كه عزيزي به آنها اشاره كرد .